OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Monika Tomaszewska, Krzysztof Walczak, Dominika Dörre-Kolasa, Mirosław Włodarczyk, Monika Lewandowicz-Machnikowska, Iwona Sierocka, Krzysztof Baran
Paweł Małecki, Małgorzata Mazurkiewicz
Kamil Antonów, Dominika Dörre-Kolasa, Krzysztof Baran, Krzysztof W. Baran
Jerzy Domański, Paweł Dybicz, Robert Walenciak, Roman Kurkiewicz, Wojciech Kuczok, Agnieszka Wolny-Hamkało, Marcin Ogdowski, Marek Czarkowski, Bohdan Piętka, Mateusz Mazzini, Bronisław Łagowski, Andrzej Sikorski, Andrzej Werblan, Jakub Dymek, Kornel Wawrzyniak, Jan Widacki, Andrzej Walicki
Fascynująca historia narodzin elektronicznej rozrywki w Polsce. Najstarsze gry komputerowe i wideo made in Poland oraz ich twórcy. Pierwsi polscy gracze. (Mikro)komputeryzacja PRL-u. Powstanie magazynów "Bajtek" i "Top Secret". Wszystkie najważniejsze polskie produkcje na ZX Spectrum, Atari XL/XE, Commodore 64, Amigę i peceta. Krajowe "gry telewizyjne" i początki konsol w Polsce. Polacy piszący profesjonalne gry z myślą o rynkach zachodnich i ci, którzy wyemigrowali na Zachód, aby pisać gry. Historia gier i graczy widziana z polskiej perspektywy wreszcie została spisana. Dla weteranów joysticka będzie to nasycona wieloma ciekawostkami sentymentalna podróż do czasów dzieciństwa. Dla młodszych czytelników - obraz świata, który często może wydawać się niemalże fantastyczny i niewiarygodny, szczególnie w zestawieniu z obecną rzeczywistością. Wydanie 2.0, poprawione i uzupełnione.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.